پیام بهرامی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف شهرستان روانسر گفت:تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری در منطقه بکر شاهو فراهم شده و تمامی سرمایه گذاران می توانند از خدمات رایگان همچون جا ،مکان و بیمه استفاده نمایند.
کد خبر: ۴۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 17 July 2017
پیام بهرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شهر ستان روانسرکه بعنوان دروازه اورامانات از آن نام برده می شود دارای 2900 صنف  است که با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه نیمی از آن درحال تعطیل شدن هستند.

وی نشان کرد: شرایط رکود و تحریم سال های گذشته ، دسترسی نداشتن به بازارهای جهانی،کاهش میزان تولید و صادرات داخلی باعث تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای صنفی و کاهش درآمد صنوف شد و به نوعی بازار از رونق افتاده و این بازار نیمه جان نیاز به احیای مجدد دارد و باید دولت دوازدهم نگاهش را از بازار دریغ نکند.

بهرامی ضمن ضروری برشمردن مزیت ها و نقش بنگاه های کوچک در اقتصاد افزود: تقویت بنگاههای کوچک و خرد مورد تاکید همه مقام های عالی نظام است، از این رو ضروری است برای تحقق برنامه رشد اقتصادی کشور، تیم اقتصادی و کارشناسی دولت دوازدهم اهتمام لازم را داشته باشد.

وی بر لزوم توجه ویژه به بهره وری را در دولت دوازدهم مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا به بهره وری مطلوب در همه بخش ها برسیم.

به گفته این مسئول:بخش بازرسی و نظارت اتاق اصناف نیز برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر نیاز به تخصیص اعتبارات و امکانات دارد که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان روانسر ابراز داشت:در حال حاضر مشکل اصلی اصناف در روانسر مبحث دارایی و مالیات است که امیدواریم این مشکل به زودی حل و فصل شود.
 
بهرامی تصریح کرد:در حال حاضر بدنبال ایجاد بازاری پایدار و مطمئن برای اصناف بوده که با توجه  به موقعیت روانسر در حال ایجاد بازارچه مرزی در شهرستان هستیم.

وی افزود: در بازارچه مذکور 2000 واحد صنفی مشغول به فعالیت خواهندشد که تا کنون بیش از 300 واحد اعلام آمادگی نموده اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان روانسر تاکید کرد:تمامی سرمایه گذارانی که در این بازارچه فعالیت نمایند تا یکسال احتیاج به جواز نداشته و از  تمامی خدمات بصورت رایگان بهره خواهند بردو تنها شرط سرمایه گذاری عرضه تولیدات داخلی است.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار