مسئول روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه از ارائه مشاوره حقوقی رایگان وکلای کرمانشاهی به مردم روستاهای شیمیایی شده (زرده، باباجانی، شیرک، شامار و نسار) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 19 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،میترا میری، اظهار کرد: کمیسیون حقوق بشر کانون وکلاي كرمانشاه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی روستاهای زرده و باباجانی شهرستان دالاهو و سرپل ذهاب و همچنين روستاهای شیرک شامار و نسار شهرستان گیلانغرب که ۳۱ تیر ماه ۱۳۶۷ از سوی رژیم بعث عراق مورد حمله قرار گرفت، همایشی را برگزار می کند.
 
وی ادامه داد: این همایش فردا( ۲۹ تیر) در محل هتل پارسیان با حضور وكلا، اساتید دانشگاه و پیشکسوتان و شخصیت های سياسي و فرهنگي استان و با سخنرانی دکتر ستار عزیزیدانشیار حقوق بین الملل و محمد صالح نیکبخت وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر برگزار می شود.
 
مسئول روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه گفت: در اين همايش حقوق قربانیان و مصدومان شیمیایی از منظر حقوق داخلی و بین الملل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه همایش، گروهی از وکلا و اعضا کمیسیون حقوق بشر و اساتید بازدیدی از مناطق و روستای زرده خواهند داشت كه در اين بازديد وكلا به صورت رايگان به افراد متقاضي و مردم محروم اين روستا مشاوره حقوقی ارائه خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار