فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پنج هزار و 131 جام قلیان که در توسط ماموران انتظامی شهرستان جمع آوری شده بودند، امحا شدند.
کد خبر: ۴۶۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 19 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی " اظهار کرد: این قلیان ها توسط ماموران کلانتری های تابعه شهر کرمانشاه از مراکز غیر مجاز عرضه قلیان جمع آوری شده بودند.

وی افزود: این قلیان ها با حضور نمایندگان دستگاه قضائی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و اتاق اصناف در پارک شرقی کرمانشاه امحا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح های برخورد با قلیان سراهای متخلف رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.

سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: در راستای تقویت احساس امنیت در میان شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا می شود.

وی توضیح داد: تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سراها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: چنانچه قلیان سراهایی در سطح شهر و محلات، باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان می شوند با 110 تماس تا از آن طریق سریعا با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار