قهرمان پرورش اندام ایران پس از شکست در مسابقات پرورش اندام کانادا، گفت: خیلی آماده بودم و فکر می‌کردم به فینال راه پیدا کنم، اما داوران باز هم در حقم ناداوری کردند و باختم.
کد خبر: ۴۶۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 19 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مهدی حاتمی ، اظهار داشت: علت باختم را در مسابقات پرورش اندام کاندا درک نمی‌کنم، همه دیدند که من سرتر از حریفان بودم و با آمادگی خوب فکر می‌کردم به فینال راه پیدا کنم، اما داوران باز هم در حقم ناداوری کردند و باختم.

قهرمان پرورش اندام ایران با اشاره به زحمت زیاد خود برای حضور در این مسابقات، گفت: از فرم بدنی خوبی برخوردار بودم و از عملکرد خود راضی هستم، اما به رغم شایستگی برای پیروزی و راه‌یابی به فینال مسابقه،‌ داور پیروزی را از من گرفت.

وی در مورد اختلاف خود با اداره ورزش، بیان کرد: از مدیران اداره ورزش کرمانشاه دلخور هستم که در زمان مناسب درخصوص آن صحبت می‌کنم.

حاتمی در پایان، تاکید کرد: مسائل زیادی وجود دارد و حرف‌های زیادی در دلم مانده، اما احساس می‌کنم فعلا زمانی برای گفتن این حرف‌ها نیست، احتیاج به استراحت دارم، همیشه زمان برای گفتن خیلی از حرف‌ها وجود دارد ،مطمئن باشید در آینده مسائل زیادی را مطرح خواهم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار