معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:صنعت گردشگری یک نوع تجارت است که فقط در بحث میراث فرهنگی تاثیر مثبت ندارد بلکه بر روی صنعت، تجارت و ... هم تاثیر گذار است و می تواند اقتصاد استان را ارتقاء دهد.
کد خبر: ۴۶۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 20 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،علیرضا مرادی بیستونی معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان افزود: برای پرهیز از بیهوده کاری و انجام کارهای تکراری  در ستاد خدمات ویژه سفر لازم است همه دستگاهها با هم هماهنگی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه ای تنظیم کنیم که بتوانیم خدمات شایسته ای را به مسافران و گردشگران در ایام تابستان ارائه دهیم.

مرادی بیستونی تصریح کرد: استان کرمانشاه به لحاظ دارا بودن آب و هوای متنوع و فرهنگ غنی می تواند مرکز مناسبی برای جذب گردشگر باشد وضروری است اماکن و ادارات از آموزش و پرورش گرفته تا سازمان تاکسی رانی و همه کسانی که با نوعی با گردشگران در ارتباط هستند آموزش های لازم را  جهت ارائه خدمات به گردشگران ببینند.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: سرویس های خدماتی و بهداشتی در اماکن مختلف استان  وضعیت نامناسب ندارندو باید برای ساماندهی این وضعیت تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا مسافران با مشکل روبرو نشوند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ روستا در شهر کرمانشاه داریم که در بحث اکوتوریسم باید گنج های پنهان روستاها را نمایان کنیم تا برای گردشگران جذاب باشد.

وی  پایان از روستای «کرم بست» کرمانشاه بعنوان یک روستای گردشگری نام برد و گفت: این روستاها با داشتن جاذبه هایی از جمله ساخت صنایع دستی، دارا بودن آهنگری در دل روستا و ... یکی از بهترین مکانها برای گردشگری واقع شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خخخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
خخخ این خبرو خبرنگار شما نرفته پوشش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار