عضو شورای شهر کرمانشاه از برگزاری همایش بیوتروریسم و ضرورت سبک زندگی اسلامی در کرمانشاه با همت شهرداری،سازمان پدافند غیر عامل و شورای شهر خبر داد .
کد خبر: ۴۶۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 20 July 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمانشاه،حجت الله موسوی اجاق عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: با توجه به خطرات و مشکلات فراوانی که زندگی امروز مردم را تحت تاثیر قرار داده آگاهی و شناخت شهروندان نسبت به این مسائل خصوصا در رابطه با سبک زندگی و نوع تغذیه بسیار مهم است.

 وی خاطر نشان کرد:به همین خاطر شهرداری کرمانشاه جهت آشنایی همشهریان عزیز با خطراتی که زندگی انسان را در خصوص نوع و سبک زندگی و تغذیه تهدید می کند این همایش بزرگ را با حضور پرفسور علی کرمی برگزار خواهد کرد. 

این عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: همایش بیوتروریسم و ضرورت سبک زندگی اسلامی پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت 17/30در مکان سینما آزادی برگزار و حضور برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود. 

شایان ذکر است پرفسور علی کرمی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران و محقق بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک میباشد که تحقیقات، تالیفات و مطالعات زیادی در خصوص بیوتروریسم و سبک تغذیه داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار