مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه گفت:براي اينكه مردم در عرصه هاي مختلف بتوانند در خدمت فرآيند توسعه و مشاركت قرار گيرند هيچ بستري مناسب تر از سازمان هاي مردم نهاد نيست.
کد خبر: ۴۶۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 20 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری ،عليرضا گودرزي مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه در نشست هم انديشي با فعالان اجتماعي و فرهنگي بخش كوزران گفت : توسعه كمي و كيفي سازمان هاي مردم نهاد از برنامه هاي آتي دولت تدبير و اميد مي باشد و در اين زمينه دفتر امور اجتماعي و فرهنگي آماده هر نوع همكاري مي باشد.

گودرزي در اين نشست كه با حضور بيش از 50 نفر از فعالان حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي برگزار گرديد با بيان اينكه فرآيند توسعه بدون مشاركت و حضور مردم يك سيكل معيوب و ناقص مي باشد گفت :به تجربه در يافته ايم كه هر جا خود مردم در صحنه حضور داشته اند منتج به نتيجه مطلوب گرديده  است.زيرا ظرفيت مردم يك منطقه به مراتب از توان برخي دستگاه هاي دولتي براي رفع معظلات اجتماعي و فرهنگي بيشتر است.

ايشان با اشاره به نيازمندي عشق و علاقه و احساس كار براي رضاي خدا در ايجاد يك سازمان مردم نهاد  هدف دولت تدبير و اميد را كمك به توسعه كمي و كيفي اين تشكل ها دانسته و گفت : در هر منطقه اي پتانسيل ها، ظرفيت ها و توانمندي هاي وجود دارد كه ما بايد با ايجاد يك تشكل اجتماعي اين توانمنديها را سازماندهي و در راستاي كنترل و كاهش آسيب ها و رفع مشكلات مردم به كار ببنديم.

 وي با اشاره به فرايند  ثبت يك تشكل اجتماعي كه تا حدودي زمان خدمت را كاهش خواهد داد  گفت: در دوره كاري جديد سعي خواهيم كرد كه با كوتاه تر كردن فرآيند هاي اداري و كم كردن بوركراسي كنوني و سرعت بخشيدن به امور، زمينه حضوري حداكثري مردم و مشاركت بالاي آنها را در بحث گسترش سازمان هاي مردم نهاد مهيا نماييم .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار