نماینده مردم اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی، از تخصیص 750 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راههای این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،شهاب نادری با اشاره به مشکلات راههای مواصلاتی منطقه اورامانات افزود: این میزان اعتبار برای تعریض و چهار بانده کردن مسیر قازانچی به مرز شوشمی و تعریض و چهار بانده کردن مسیر سه راهی بیاشوش تا مرز شیخ صله اختصاص یافته است.

وی همچنین به طرح چشمه هانی کوان برای آبرسانی به شهر پاوه اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح نیز 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، همچنین از راه اندازی اورژانس هوایی برای منطقه اورامانات خبر داد و گفت: تنها استان قم هم اکنون اورژانس هوایی دارد اما با پیگیریهای انجام گرفته اعتبار لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی برای منطقه اورامانات نیز در نظر گرفته شده است.

نادری در ادامه افزود: احداث و تکمیل بیمارستان های پاوه و ثلاث باباجانی، ایجاد مراکز پزشکی قانونی شهرستانهای منطقه، کمک به توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی تنها بخشی از اقدام ها و پیگیریهای خود عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دستگاه سی تی اسکنی که به بیمارستان حضرت رسول جوانرود داده بودند، کهنه و فاقد کارایی لازم بود، اظهار داشت: با پیگیریهای انجام گرفته دستگاه سی تی اسکن جدید برای این بیمارستان خریداری شد و در آینده نزدیک شاهد انتقال آن به بیمارستان خواهیم بود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، توسعه زیرساخت ها، ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری را از مهمترین اولویت های این منطقه دانست و گفت: امیدواریم در برنامه ششم توسعه با حمایت های مردم و مسئولان شاهد رشد و توسعه منطقه اورامانات باشیم.

نادری در ادامه با ارائه مدارک و مستندات به کارشکنی ها برای ایجاد دهکده گردشگری در تپه الله اکبر جوانرود اشاره کرد و گفت: اعتراض نسبت به اجرای این طرح بهانه ای بیش نیست تا عده معدودی بتوانند فعالیت ما را برای خدمت به مردم مختل کنند.

وی افزود: با اجرای این طرح زمینه اشتغال برای یک هزار نفر فراهم می شود و کسانی که در این راستا سنگ اندازی می کنند در فکر اشتغال جوانانی که در شهرهای دیگر به دنبال کارمی گردند نیستند.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار