مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:تعامل، همفکری و هماهنگی بین دستگاهها لازمه کسب نتیجه هرچه بهتر طرح ملی اشتغال فراگیر در کشور است.
کد خبر: ۴۶۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 21 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان،داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیران ک دستگاههای اجرایی و رابطین بخش خصوصی گفت: درپی تعهدات دولت تدبیر و امید به منظور ایجاد اشتغال از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طرح ملی اشتغال فرا گیر مشتمل بر برنامه های جامع در رسته ها و فعالیتهای مرتبط با بخش های اقتصادی، فعالیتهای مرتبط با مداخلات سیاستی و کسب و کار اشتغالزایی حمایتی می باشد که کلیه جامعه هدف دستگاههای اجرایی را در برمی گیرد.

یاوری ادامه داد: لازمه به ثمر رساندن این طرح بزرگ و ملی با در نظر گرفتن  دامنه شمول طرح در بین دستگاههای اجرایی،  تعامل، همفکری و هماهنگی بین دستگاهها ی اجرایی است تا بهترین استفاده را از موقعیت موجود ببرند.

ایشان با اشاره به پیگیری مسئولین ارشد استان به منظور کسب بالاترین امتیازات اعم از تسهیلات و مشوقها ی اختصاصی طرح  به استان افزود: خوشبختانه توانسته ایم از مجموع 500 هزار میلیارد تومان منابع مالی در نظر گرفته شده برای کل کشور مبلغ 20 هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از محل اعتبارات عمومی به جهت اشتغالزایی برای استان دریافت نماییم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اطلاع رسانی های صورت گرفته، از دانش آموختگان دانشگاهی و متولیان واحدهای  اقتصادی، دعوت به بهره مندی از 

مزایای این طرح نمود و تصریح کرد: تا کنون بیش از 23 هزار نفر از دانش آموختگان و تعداد 223 واحد اقتصادی در سامانه الکترونیکی طرح کارورزی ثبت نام نموده اند که از این تعداد بالغ بر 6 هزار و 280 دانش آموخته شرایط پذیرش در طرح را دارا بوده اند.

مختار احمدی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح جزئیات طرح بصورت پاور پوینت گفت: کارشناسان حوزه اشتغال و کارآفرینی این اداره کل آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان دیگر دستگاههای اجرایی هستند تا با شناختی که از پتانسیل ها و ظرفیت های استان دارند ضمن بررسی زوایای طرح در صورتی که  هرگونه پیشنهادی برای بهتر اجرایی شدن طرح در استان را دارند با هماهنگی مدیرکل دستگاه با مسئولین وزارتی جهت مرتفع نمودن و فراهم ساختن سازو کار اجرا مطرح نمایند.

گفتنی است: در پایان این جلسه نیز کیومرث فلاحی مدیرکل تامین اجتماعی و داوود ناصری امید مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه جزئیاتی از طرح را در حوزه کاری خود مورد مطالعه قرار دادند و پیرامون مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر نمودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار