امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با اتحاد مردم و مسئولان، دولتی پرتوان تشکیل شود که نگاه ویژه ای به مردم کرمانشاه داشته باشد و حل مشکلات این استان در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا؛ ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد شافعی به تجاوزهای بی شرمانه رژیم صهیونیستی به حرم قدس شریف و ممانعت از برگزاری عبادت و نماز در این جایگاه مقدس اسلامی را به شدت محکوم کرد و افزود: برخی از کشورهای اسلامی به جای تمرکز برای رفع موضوع فلسطین و حمایت از مقاومت و مقابله با این رژیم به طرح دوستی با رژیم صهیونیستی روی آورده اند که نتیجه اش تضعیف مسلمانان است‌. 

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه تحریم های اخیر آمریکا علیه ملت ایران را نشانه سستی پایه های تعهد و خوی سلطه گری آنان دانست و بد عهدی و برخوردهای غیرسازنده آمریکا را شاخصه دشمنی انان دانست. 

ماموستا محمدی، این گونه محدودیت های ظالمانه را در مقابل عزم و اراده ملت ایران برای پیشرفت و اقتدار را بی اثر دانست و تاکید کرد؛ حرکت بر مدار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و صبر و بصیرت توفیق از آن ملت ایران خواهد بود. 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها از مردم خواست به شایعات فضای مجازی دامن نزنند و امنیت روانی جامعه را با چالش مواجه نکنند و از مسئولان نیز خواست با جنایتکاران و حرمت شکنان خانواده ها و اطفال قاطعانه برخورد کنند. 

ماموستا محمدی، همچنین در ادامه خطبه ها به تفسیر آیاتی از قرآن کریم که به قدرشناسی و شکرگذاری تاکید دارد، اشاره کرد و نمازگزاران را به تفکر در خلقت ‌و برشمردن نعمت های بیکران الهی دعوت کرد و از کفران نعمت الهی و گله مندی از پروردگار بر حذر داشت. 

او کسانی را که شکرگذار پروردگار نیستند و بطور معمول محبت های دیگران را نادیده می گیرند را به قدرشناسی و سپاسگزاری فراخواند تا سعادت و تعالی را از آن خود کنند و خود را به قهر گرفتار نکنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار