عضو هيأت‌مديره انجمن پدافند غيرعامل كشور با انتقاد از اجراي طرح 2030 در كشور، گفت: اين سند برای از بين بردن نظام است و ما با پيشينه‌ای كه داريم بايد برای دنيا سند بنويسيم.
کد خبر: ۴۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس، علی کرمی اظهار داشت: سلامت و امنیت به‌هم گره خورده است و دشمنان نظام به‌دنبال مختل کردن این موارد هستند.

عضو هیأت مدیره انجمن پدافند غیرعامل کشور به سند 2030 اشاره کرد و متذکر شد: این سند، سندی در ظاهر زیبا برای از بین بردن نظام است و ما با پیشینه‌ای که داریم باید برای دنیا سند بنویسیم.

وی با اشاره به اینکه این سند برخلاف استقلال کشور است، تصریح کرد: سند 2030 از اهداف شؤم دشمن است و هدف آن تغییر افکار و عقاید جوانان از مهدکودک تا دانشگاه است.

کرمی با طرح این موضوع که من با هیچ دولت و مسؤولی عهد اخوت نبسته‌ام و اگر در حوزه خودم ببینم کسی برخلاف اهداف و مسیر انقلاب حرکت می‌کند با آن برخورد می‌کنم، گفت: دشمنان ما قصد براندازی نظام را دارند و ذره‌ای از دشمنی آن‌ها کم نشده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه تنها روش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران عوض شده است و این بدین معنا است که جنگ نرم خطرناکی آغاز شده است، خبرنگاران را مدافعان حرم جنگ نرم عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید در برابر هجمه‌ها جزیره‌ای عمل نکنند و همه با هم برای پیش‌برد اهداف انقلاب گام بردارند.

عضو هیأت‌مدیره انجمن پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تغییر سبک زندگی در کشور، عنوان کرد: دشمنان چند فاز را برای از بین بردن نظام در دست دارند که از جمله آن می‌توان به تغییر افکار مردم، تغییر جهان‌بینی، تغییر آرمان‌ها و سپس تغییر ارزش‌ها و در نهایت تغییر رفتار اشاره کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: تهدیدات بیولوژیک امروزه وارد سفره غذایی مردم شده است و باید مردم بیش از پیش به سلامت خود اهمیت بدهند، چراکه ایران رتبه نخست در ابتلا به سرطان‌ها و رتبه چهارم در پیشرفت سرطان در دنیا را دارد و بالاترین رتبه مرگ و میر در کشور بیماری‌های قلبی است که نشان‌دهنده عدم رعایت سلامت در کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار