رئیس مرکز نوسازی و تحول وزارت جهاد کشاورزی:
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ناظران این وزارتخانه در روستاها خبر داد و گفت: ۱۰ هزار ناظر برای الگوی مصرف و کم آبی در روستاها حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۴۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سمنان، ابوالقاسم ورداسبی در جمع ناظران پهنه استان سمنان، بیان کرد: امروز بیش از ۱۰ هزار نفر از ناظران وزارت جهاد کشاورزی در دهستان‌های کشور در قالب اجرای نظام نوین ترویج این وزارتخانه در حال فعالیت‌ هستند.

ابوالقاسم ورداسبی

وی با اشاره به حوزه‌های کاری این ناظران جهاد کشاورزی در دهستان‌های کشور تصریح کرد: این ناظران در ۱۰ هزار پهنه تعریف‌شده در جهاد کشاورزی بر فعالیت زراعت، باغی و دامی پهنه زیر پوشش فعالیت خود نظارت می‌کنند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۰۸ ناظر و مروج جهاد کشاورزی در دهستان‌های استان سمنان مستقر بوده و فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مروجان و ناظران در اراضی کشاورزی و واحدهای تولید فراورده‌های دامی به‌صورت میدانی حاضرشده و به بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامی کمک می‌کنند.

ورداسبی با بیان اینکه بیشتر این کارشناسان در حوزه زراعت و باغبانی فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: البته وزارت جهاد کشاورزی انتظار دارد تا ناظران و مروجان این وزارتخانه در ۱۰ هزار پهنه کشور در همه زمینه‌های فعالیت جهاد کشاورزی کسب مهارت کرده و به مجموعه وظایف حوزه جهاد کشاورزی آشنا شوند تا بتوانند مؤثرتر به کشاورزان و دامداران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مهارت‌آموزی برای ناظران پهنه‌های کشور در راستای رسیدن به همین هدف بوده است، عنوان کرد: امروز لازم است تا ناظران پهنه‌های ۱۰ هزارگانه کشور به همه حوزه‌های فعالیتی وزارت جهاد کشاورزی و دانش روز آن آشنا شوند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طرح مهارت‌آموزی مروجان پهنه‌های جهاد کشاورزی در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: حضور ناظران و مروجان پهنه‌ها در مزارع مراکز تحقیقات کشاورزی سبب می‌شود تا استعدادهای برتر در این زمینه به‌عنوان مدیران آینده جهاد کشاورزی در سطح استان و کشور شناسایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار