رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه گفت: بیمارستان پاوه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 28 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،هوشیار بهشتی‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان در حال ساخت شهرستان پاوه تا پایان امسال، اظهار داشت: بیمارستان پاوه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه با بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر دارای یک بیمارستان است، گفت: بیمارستان جدید و در حال ساخت با 64 تخت امسال به بهره‌‎برداری می‌رسد.

بهشتی‌زاده با اشاره به اینکه ساختمان این بیمارستان 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بیان کرد: تاکنون 8 میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است.

وی از پیشرفت 20 درصدی محوطه سازی این ساختمان خبر داد و افزود: برای تکمیل فضای سبز و محوطه اطراف بیمارستان 4 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه عنوان کرد: سازمان مسکن و شهرسازی ساخت این بیمارستان را برعهده دارد و با تکمیل آن 80 نفر به کادر درمانی شهرستان افزوده خواهد شد.بهشتی‌زاده با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در این شهرستان، بیان کرد: شهرستان پاوه دارای 2 متخصص بیهوشی، 2 جراح، یک متخصص داخلی، یک متخصص زنان، یک متخصص کودکان و یک متخصص قلب است که همگی مقیم شهرستان پاوه هستند.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات مردم شهرستان پاوه در پرونده الکترونیک سلامت، گفت: همه جمعیت پاوه سرشماری و اطلاعات آنان در سامانه ثبت شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه با بیان اینکه 24 خانه بهداشت روستایی در این شهرستان دایر است، عنوان کرد: 10 مرکز خدمات جامع سلامت نیز در این شهرستان فعال هستند.

بهشتی‌زاده با اشاره طرح تحول سلامت در شهرستان پاوه، گفت: با اجرای این طرح یک مرکز خدمات جامع شهری روستایی در شهر«بانه‌وره» و 2 پایگاه سلامت در پاوه به بهره‌برداری رسیده است که سبب جذب 8 نیروی دانشگاهی در این مراکز شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان پاوه از نظر امکانات بهداشتی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و نیاز به منخصص چشم و ارتوپدی دارد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار