معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: رتبه استان كرمانشاه در شاخص توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات در سال 95 نسبت به سال قبل در برخي شاخص ها افزايش يافته است.
کد خبر: ۴۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 03 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمیدر سومین نشست كارگروه راهبري توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات استان اظهارداشت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله بخش هایی است که مورد توجه جدی مدیریت ارشد استان قرار دارد و در این زمینه فعالیت های خوب صورت گرفته است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: خوشبختانه با تلاش های همه جانبه صورت گرفته رتبه استان كرمانشاه در شاخص توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات در سال 95 نسبت به سال قبل در برخي شاخص ها افزايش يافته است.

این مدیر ارشد اقتصادی استان تصریح کرد: خوشبختانه سال 95 در مقایسه با سال 94 در برخي شاخص ها شاهد بهبود بوده ایم ولی نباید به جایگاه فعلی بسنده کرد و موضوع ارتقاء رتبه كنوني استان باید در دستور کار جدی قرار گیرد به گونه ای که در سال آینده بتوانیم به میانگین کشوری برسیم.

وی همچنين از فعاليت هاي صورت گرفته در مراكز استارت آپ دانشگاه رازي تقدير کرد و بيان داشت: فعاليت هاي استارت آپ ها نه تنها با رويكرد ICT بلكه مي بايست در تمام حوزه ها فعاليت های ثمربخشی داشته باشند و این دستآوردها در اختيار شركت هاي دانش بنيان و شتاب دهنده ها براي تبديل شدن به محصول و ايده قابل اجرا قرار گيرند.

در ادامه این نشست مهندس رضا رحیمی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در آزمايشگاه معماري سازماني اظهار داشت: این مجموعه در استان كرمانشاه وظيفه تدوين مدل فرآيندهاي سازماني را دارد كه از قابليت تبديل شدن به خدمات الكترونيك برخوردارند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه افزود: این مجموعه  بايد بتواند بيش از گذشته با گسترش دامنه فعاليت هاي خود به درون سازمانها ورود نمايد. همچنين سازمانها و ادارات استان باید ارتباط تنگاتنگي را با اين مركز برقرار نمايند.

وی ادامه داد: دستآوردهای اين مركز به منظور تبديل شدن به محصولات نرم افزاري، در اختيار بخش خصوصي توانمند قرار گيرد.

در این نشست موضوعاتي از قبيل وضعيت استارت آپ هاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات، آزمايشگاه معماري سازماني و شاخص هاي توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات بهعنوان دستور كار مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار