رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال مشکلی برای تحویل و توزیع کتاب به مناطق و نواحی مختلف در این استان وجود ندارد، گفت: توزیع کتب درسی از ۲۰ شهریورماه در استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 08 August 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از فارس،روز رازیانی از آغاز توزیع کتاب درسی از 20 شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: مشکلی برای تحویل و توزیع کتاب به مناطق و نواحی مختلف در استان وجود ندارد و در انبار آن‌ها کتاب‌ها ذخیره شده است.

رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع کتب درسی در 2 بخش صورت می‌گیرد، گفت: کتاب‌های درسی از طریق مدارس یا کتابفروشی‌ها میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع کتاب درسی از طریق مدارس، اضافه کرد: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، پیش‌دانشگاهی و پایه‌های دهم و یازدهم فنی و حرفه‌ای از 20 شهریورماه سال‌جاری از سوی اداره‌های تابعه به مدارس تحویل داده و از اول مهرماه میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود، البته به جزو کتاب جدید‌التالیف که از سوی وزارت‌خانه تعریف شده و معمولا دیر تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

رازیانی ادامه داد: کتاب‌های دوره متوسطه اول و دوم نیز از نیمه دوم شهریور‌ماه و از طریق کتابفروشی‌ها در سراسر استان توزیع می‌شود و اداره‌کل آموزش و پرورش در این مرحله از توزیع فقط به عنوان ناظر عمل می‌کند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار