رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: هیوا افضلی‌، فاطمه کرم‌جانی و سما یاسم با نظر کادر فنی به پینجمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کانو و کایاک و در رده سنی بزرگسالان و جوانان دعوت شدند.
کد خبر: ۴۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،  محمد سهراب‌بیگ  در کرمانشاه، اظهار داشت: پنجمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کانو و کایاک و در رده سنی بزرگسالان و جوانان از روز گذشته در دریاچه آزادی آغاز شده است.

رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه به دعوت از 12 قایقران در رده سنی بزرگسالان در 2 بخش کایاک و کانوکانادایی اشاره و بیان کرد: هیوا افضلی و فاطمه کرم‌جانی از کرمانشاه با نظر کادر فنی در بخش کانوکانادایی بزرگسالان زیر نظر سونیا نوری‌زاد به عنوان سرمربی در این دوره از اردوها به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به حضور 13 قایقران در رده سنی جوانان در این دوره از اردو‌های آمادگی، خاطرنشان کرد: سما یاسمی از کرمانشاه در بخش کایاک جوانان، تمرینات آمادگی خود را در قالب پنجمین مرحله اردوی آمادگی به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار