عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه دولت دوازدهم باید فراجناحی و اهل کار و عمل باشد.
کد خبر: ۴۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 08 August 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از تسنیم،شهاب نادری با بیان اینکه معرفی کابینه با نگاه‌های جناحی و سیاسی نمی‌تواند کشور را از وضعیت کنونی مشکلات اقتصادی نجات دهد اظهار داشت: تمام نمایندگان بر این باور هستند که کابینه دولت دوازدهم باید کابینه‌ای کارآمد و توانمند باشد و تنها به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم نیازمند توجه ویژه به مقوله تولید و اشتغال است گفت: امسال نیز مقام معظم رهبری نامگذاری سال را برمبنای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید داخلی و ‌اشتغال قرار داده است.

نادری با اشاره به اینکه دولت و وزرا نباید تنها به دنبال شعار دادن باشند عنوان کرد: توقعی که ما از کابینه دولت دوازدهم داریم افرادی معرفی شوند که شایستگی لازم را داشته باشند نه اینکه کابینه تنها به دنبال رفتن به سمت مسائل جناحی و گروهی باشند زیرا این موضوع باعث وارد آمدن ضربه سنگین به مملکت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اساس کار بر این شد که وزرا از نیروهای کارآمد باشند بیان کرد: وزرا از طیفی انتخاب شوند که بتوانند مشکلات جامعه و مردم را درک و احساس کرده باشند و در دل مردم باشند نه اینکه تنها در پشت میز بنشینند و برای مردم تصمیم‌گیری کنند بلکه باید از نزدیک وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان را رسیدگی و مرتفع کنند.

نماینده مردم پاوه، اورامانات، جوانرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری افزود: ایشان در این فرمایشات خود در 10 
برنامه و 10 بند قانونی بر اشتغال جوانان تأکید کردند و فرمودند این امر میسر نمی‌شود به جز با همت و تلاش وزرایی که کاربلد و توانمند باشند و وقت کافی برای حل این موضوع بگذارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس و دولت باید با تعامل با یکدیگر در جهت پیشرفت و تعالی کشور حرکت کنند بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری چشمگیر جوانان و از طرفی مشکلات تحریم‌های اقتصادی دشمنان و برجام امید داریم دولت بتواند وزرایی را به مجلس معرفی کند که توان و شایستگی مدیریت کشور را داشته باشند و شعار سال مقام معظم رهبری رامحقق کنند.

نادری با اشاره به اینکه مجلس در رأی اعتماد به وزرا حقوق مردم را به طور قطع لحاظ خواهد کرد، اظهار کرد: زمانی که مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را نگران کرده، طبیعی است که دولت باید این نگرانی را از طریق معرفی افراد کارآمد و متعهد برطرف کند.

وی با بیان اینکه اعضای کابینه باید براساس شایستگی، کارآمدی، تخصص و تعهد انتخاب و به مجلس معرفی شوند بیان کرد: وزرای دولت دوازدهم باید اهل کار و عمل باشند و از هرگونه حاشیه‌روی پرهیز کنند و اینکه وزیری بخواهد به جای پرداختن به وظیفه خود، مدام به مسائل حاشیه‌ای توجه کند، حقوق مردم را ضایع کرده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار