عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: کابینه دولت دوازدهم باید روحیه عزت‌مندی و استقلال‌طلبی در برابر بیگانگان و دشمنان خارجی داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،فرهاد تجری اظهار داشت: دولت باید وزرایی را به مجلس معرفی کند که روحیه عزت‌مندی و استقلال‌طلبی در برابر بیگانگان و دشمنان خارجی  داشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب با اشاره به زمان فرارسیدن انتخاب کابینه دولت دوازدهم که در واقع دولت دوم ریاست جمهوری از سوی دولت و رأی اعتماد نمایندگان به آنها گفت: روحانی براساس تجربیاتی که در دولت یازدهم به دست آورده در این دوره به نحوی نتیجه کارنامه نهایی دولت  خواهد بود باید وزرایی با تجربه، با اشراف برمسائل کاری مختلف و کاردان را به مجلس معرفی کند.

تجری با بیان اینکه وزرای دولت دوازدهم باید روحیه عزت‌خواهی و تعامل با درون، نگاه به توان داخلی و استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خارجی را در مشی و عملکرد و کارنامه فعالیت​ خود داشته باشند بیان کرد: کابینه دولت دوازدهم باید کابینه‌ای متعادل‌‌ و به دور از جناح‌بندی سیاسی باشد و باید تمام قوای سه‌گانه و مسئولان سیاسی و اجرایی کشور در تعامل و همکاری همه‌جانبه باشند تا بتوانند وظیفه مدیریتی خود را به نحو احسن انجام دهند.

 وی با اشاره به اینکه اینکه وزرای دولت دوازدهم باید اهل کار و عمل باشند و از هرگونه حاشیه روی پرهیز کنند، افزود: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای معنایی جز عدم توجه به مطالبات مردم ندارد و کسانی که مسائل حاشیه‌ای را بر مسائل و مشکلات مردم ترجیح می‌دهند، شایستگی حضور در کابینه را ندارند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به برخی از بدعهدی‌های آمریکا و ایادی مستکبر آن در منطقه در قضیه برجام و‌ پرونده انرژی هسته‌ای​ ایران گفت: تقویت روحیه و عزت‌خواهی و استقلال‌طلبی وزیران یکی از دغدغه‌های ملت است و کابینه دولت باید تخصص بالا و توانمندی در حوزه تعامل در درون و استفاده از ظرفیت داخلی و خارجی برای جذب گردشگران خارجی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در وزرای کابینه دولت دوازدهم باید روحیه و  مشی استقلال و عزت‌خواهی در تمامی گفتار و رفتار کابینه مشاهده شود بیان کرد:  این وزرا در عملکرد نیز باید توجه به درون و اقشار مستضعف مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

تجری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری بیان داشتند وزرا باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی را سرلوحه اقدامات و برنامه‌های اجرایی خود قرار دهند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار