مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: باید یارانه‌ای برای بیمه قالیبافان از سوی دولت پرداخت شود که متأسفانه این یارانه بیمه پرداخت نشده است.
کد خبر: ۴۷۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 09 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،کیومرث فلاحی با بیان اینکه سهمیه‌ای برای بیمه قالیباف جدید نداریم، اظهار داشت: باید یارانه‌ای برای بیمه از سوی دولت پرداخت شود که متأسفانه این یارانه بیمه پرداخت نشده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد قالیبافان بیمه شده در استان کرمانشاه را 8 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس سهمیه استان این تعداد باید به 6 هزار نفر کاهش یابد.

فلاحی به 60 هزار بازدید از کارگاه‌های استان کرمانشاه در طول سال جاری اشاره و بیان کرد: امسال برای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران حدود 60 هزار بازدید صورت خواهد گرفت که به صورت مکانیزه و با کمک تبلت و GPS انجام می‌شود.

وی با اشاره به حذف دفترچه‎ها از مراکز ملکی تامین اجتماعی، عنوان کرد: سالانه 860 هزار جلد دفترچه 20 برگی در استان چاپ می‌شود، که با حذف این دفترچه‌های بیمه صرفه‌جویی در هزینه‌ها را خواهیم داشت.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از طلاق سوری به عنوان یک معضل مهم در سازمان تأمین اجتماعی نام برد و افزود: متأسفانه برخی برای استفاده از مزایای تامین اجتماعی اقدام به طلاق سوری کرده و پس از طلاق همچنان در کنار هم زندگی می‌کنند.

فلاحی با بیان اینکه ناآگاهی مدیران و مدیران مالی کارگاه‌ها از قانون نیز مشکل دیگری است که سازمان تأمین اجتماعی با آن روبرو است، بیان کرد: عدم اشراف به قانون باعث بروز مشکلاتی برای سازمان تأمین اجتماعی و مدیران کارگاه‌های تولیدی شده است و این سازمان آماده ارائه آموزشهای لازم به متقاضیان هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی 110 میلیارد تومان از کارفرمایان در استان کرمانشاه مطالبه دارد، اظهار کرد: : برای کمک به فضای کسب و کار در استان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تا ششم اردیبهشت ماه امسال 2 هزار و 870 کارگاه در استان کرمانشاه از معافیت بخشودگی جرائم برخوردار شدند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار