رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یادوراه بزرگداشت شهید آیت‌الله بهاء‌الدین عراقی و دیگر شهدای ترور هم‌اکنون در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۷۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عباس سروری، اظهار داشت: یادوراه بزرگداشت شهید آیت‌الله بهاء‌الدین عراقی و دیگر شهدای ترور هم‌اکنون در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس نهم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: شهید آیت‌الله بهاء‌الدین عراقی را یکی از مفاخر و بزرگان استان و کشور دانست و گفت: این چهره ملی نه تنها شخصیتی برجسته برای شهرستان کنگاور و استان کرمانشاه محسوب می‌شود بلکه افتخاری بزرگ برای کشور به حساب می‌آئید.

وی ادامه داد:  شهید محمدی‌عراقی، روحانی مجاهد و شجاع استان کرمانشاه و شهرستان کنگاور، در مدرخه‌ 20 مرداد‌ماه سال 60 برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر عازم مسجد اعتمادی در کرمانشاه بوده که از سوی تعدادی منافق کوردل مورد حمله مسلحانه و ترور قرار می‌گیرد و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی ویژه برنامه سالروز شهادت این عالم بزرگوار در مسجد اعتمادی خیام و اشاره کرد: ویژه برنامه‌ای به عنوان شب خاطره عصر امروز در مسجد اعتمادی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار