مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: حجم مبادلات پست استان کرمانشاه در چهار ماه ابتدای امسال ۲۶.۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 11 August 2017
به گزراش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حمیدرضا فتاح اظهار داشت: تعداد مرسولات وارده به استان کرمانشاه در چهار ماه نخست سال 96 سه میلیون و 697 هزار و 166 بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد دو میلیون و 941 هزار و 88 مرسوله، رشد 25.7 درصدی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به مرسولات صادره از استان در چهار ماه نخست سال گفت: در سال 96 تعداد سه میلیون و 476 هزار و 334 مورد مرسوله از استان صادر شده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد دو میلیون و 717 هزار و 500 مورد 27.9 درصد رشد نسبی داشته است.

فتاح در مجموع مرسولات وارده و صادره از استان را در این مدت هفت میلیون 173 هزار و 500 مورد عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 5 میلیون و 658 هزار و 588 مورد 26.8 درصد افزایش یافته ‌و افزود: این اداره کل با برقراری سرویس‌های نوین پستی در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است.

وی با بیان اینکه شرکت پست به عنوان پل ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت در حال فعالیت است، عنوان کرد: همکاری شرکت پست با دستگاه‌های مذکور در راستای کاهش هزینه‌ها و سفرهای غیر ضروری است و دستگاه‌هایی که بیشترین تعامل را با مردم داشته باشند در اولویت همکاری شرکت پست قرار دارند.

مدیرکل پست استان کرمانشاه خدمات خود را در سه بخش بیان و اظهار کرد: این شرکت خدمات خود را در بخش الکترونیکی، مالی و فیزیکی به مردم و دستگاه‌های مربوطه ارائه می‌کند.

فتاح جابه‌جایی 83 میلیون مرسوله صادره از استان و وارده به استان را از اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته عنان کرد و گفت: توسعه و راه‌اندازی سرویسهای ترکیبی و IT محور شامل پست ترکیبی یا خرید اینترنتی، پست یافته، وب‌ آگهی، پست نت، تمبر اختصاصی و تمبرهای فاخر طلا و نقره، پست رسانه و پست مالی از دیگر اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته است.

وی افزود: در چهار سال گذشته توسعه زیرساختهای پستی براساس فناوری اطلاعات از جمله سامانه رهگیری مرسولات، سامانه یکپارچه مبادله و قبول مرسولات، سامانه تجارت الکترونیک، سامانه یکپارچه وب سرویسهای کد پستی و اجرای نرم افزار جامع خطوط پستی انجام شده است.

فتاح به انعقاد 65 قرارداد نیابتی با ادارات، سازمانها و بخشهای غیردولتی در چهار سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح پست هرسین در دو طبقه و 777 مترمربع با اعتبار 12 میلیارد ریال و تعمیر و بهمینه‌سازی واحدهای پستی با اعتبار بیش از 8475 میلیون ریال از اقدامات عمرانی انجام شده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار