مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه گفت: ۲۴۲ خانوار دارای دو معلول فاقد مسکن در استان کرمانشاه وجود دارد که تا پایان سال ۹۷ صاحب خانه می شوند.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 11 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،رمضان رادک ، اظهار داشت: 242 خانوار دارای دو معلول فاقد مسکن در استان شناسایی شده که تاکنون 173 واحد تعیین تکلیف شده و از این میزان نیز 120 واحد به قطعیت رسیده است.

وی با بیان اینکه سهم بنیاد مستضعفان به 125 واحد قطعی شده در استان پرداخت شده است عنوان کرد: براساس قرادادهای پنج ‌ساله و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 97 تمام 242 خانوار دارای دوم معلول استان دارای مسکن می‌شوند.

رادک با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 27 میلیون و 600 هزار تومان از طرف خیران در استان کمک شده است گفت: 14 میلیون و 100 هزار تومان به خانوارهای دارای دو معلول 

استان، 6 میلیون و 200 هزار تومان به دو خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کنگاور و پنج میلیون تومان برای اقدامات اولیه ساخت مسکن دو خانواده در شهرستان روانسر کمک شده است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه با اشاره به ارائه تسهیلات جهت ساخت 18 واحد مسکونی در کهریز روبه‌روی کیهانشهر افزود: کمک‌های انجمن خیران مسکن‌ساز به هر خانوار معادل 50 میلیون ریال در قالب تهیه مصالح، نقشه‌کشی و سایر امور است.

رادک از همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی در این زمینه خبر داد و عنوان کرد: راه و  شهرسازی زمین مناسب را برای ساخت مسکن در اختیار انجمن 
خیران مسکن‌ساز قرار می‌دهد
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار