فرمانده ناحیه سپاه پاوه گفت:از مهم ترین شاخصه های یک خبرنگار خوب صداقت در انتقال حقیقت و واقعیت است.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 12 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، سرهنگ سعید بهشتی راد ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره شهدای عرصه خبر را گرامی داشت و گفت : خبرنگاران جایگاه ویژه ای در انتقال مفاهیم دارند و در عصر ارتباطات سرعت در انتقال مفاهیم و اطلاعات با تاثیر لحظه ای در جهان موثر خواهد بود. و خبرنگاران هنرمندانه به انتقال مفاهیم در عرصه های مختلف (سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و… ) می پردازند.

فرمانده ناحیه سپاه پاوه با اشاره به صداقت در انتقال واقعیت توسط خبرنگاران گفت: از مهم ترین شاخصه های یک خبرنگار خوب صداقت در انتقال حقیقت و واقعیت است. یک خبرنگار با تغییراتی که با اعمال سلیقه اش در خبرها و رویدادها می کند می تواند کل ذهن مخاطبین را درگیر کند.

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به تلاش معاندان نظام به و تهاجم گسترده فرهنگی از طریق رسانه ها و تاثیرگذاری های فرهنگی تصریح کرد:شبکه های مختلف ماهواره ای تلاش می کنند با ساخت برنامه ها و سریال های پرهزینه تنها یک مفهوم مانند حجاب را در صدها قسمت به چالش بکشند.

وی مانورهای خبری و دروغ پراکنی از کمترین اقدام این شبکه های معاند دانست و گفت : بررسی شبکه های ماهواره ای هدفدار نشان می دهد که القائات آنان در جهت کمرنگ کردن ارزش های فرهنگی و دینی ماست. که در این میان یکی از مهم ترین وظایف و نقش های رسانه ها و خبرنگاران تبیین ارزش ها و مبارزه با این تهاجمات است.

سرهنگ بهشتی راد در وصف زحمات و تلاشهای خبرنگاران گفت : تلاشها و تاثیرگذاریهای خبرنگاران و اصحاب واقعی رسانه در عرصه مختلف را جهادی و جهادگرانه دانست.

در خاتمه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پاوه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار