هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه گفت:در همایش بزرگ پیاده روی شهر پاوه از قهرمان ملی پوش کونگ فو کشور سوران قمری به نحوه شایسته ای تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 12 August 2017
هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار داشت:سوران قمری قهرمان ارزنده شهر پاوه که شش سال متوالی عضو تیم ملی کونک فو و هنرهای رزمی کشور است که در اوزان منهای ۷۴-و۷۵-کیلوگرم در خرداد ماه سال جاری در مسابقات انتخابی تیم ملی به جهت حضور در مسابقات هنرهای رزمی اوراسیا که در کشور گرجستان برگزار شد شرکت نمود و موفق شد به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

وی افزود:این مسابقات که با حضور ۹ کشور و ۱۶ تیم و ۲۸۰ رزمی کار بر گزار شد این قهرمان ارزنده موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد که با پشتیبانی و حمایت های معنوی و مادی این افراد موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد.

عبدالله زاده ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای همیشگی مردم ورزش دوست پاوه از تمام انجمن ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی که سوران قمری را حمایت کردند تقدیر و تشکر نمود.

هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان پاوه از همت بلند تمام عزیزان بی نهایت سپاس گزار است و امید دارد شاهد حضور و درخشش این عزیز و سایر قهرمانان در عرصه های ورزشی کشور و جهانی باشیم.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار