فرمانده انتظامی شهرستان از راه اندازی پایگاه سیار پلیس در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 12 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی " اظهار کرد: این پایگاه سیار از هفته گذشته کار خود را در شهرک پردیس کرمانشاه به منظور  افزایش سطح امنیت اجتماعی و دسترسی آسان شهروندان به پلیس، در این منطقه آغاز کرد.

وی با اشاره به ضرورت حضور پلیس در مناطق پر جمعیت اعلام کرد: این پایگاه در راستای افزایش سطح امنیت اجتماعی و تداوم روند کاهشی سرقت، پس از تجزیه و تحلیل جرایم و کار کارشناسی در شهرک پردیس کرمانشاه مستقر شد.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: حضور این پایگاه در مناطقی که تمرکز جمعیت دارند، علاوه بر کمک به کلانتری ها در برقراری نظم و امنیت، می تواند زمینه را برای کاهش سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا با استفاده از این پایگاه سیار آمار وقوع سرقت را در سطح شهرستان کاهش دهیم و از وقوع جرایم مهمه و مزاحمت ها جلوگیری کنیم.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه در مجموع یک درصد کاهش وقوع سرقت در چهار ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه را داشته است، اعلام کرد: انتظامی این شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، تجزیه و تحلیل جرایم و برنامه ریزی دقیق به دنبال کاهش محسوس وقوع سرقت و مقابله با باند های سرقت است.

وی در ادامه عنوان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با به کارگیری پلیس های افتخاری، نگهبان های محله، برقراری گشت مشترک با اداره برق و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان توانسته است آمار وقوع سرقت را کاهش دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بخش اعظمی از سرقت های شهرستان کرمانشاه توسط معتادین متجاهر انجام می شوند، گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه 729 معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار