رییس شورای عالی قشر بسیج کارمندی کل کشور گفت: 64 درصد کارکنان ادارات و سازمانهای ایران عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۴۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 12 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، سردار محمد امیرخانی در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهارکرد: بسیج نهادی برخاسته از دل مردم است که خود مردم آن را اداره می کنند و بر مسئولین لازم است افراد صاحب فکر را جمع کنند و در قالب شورای اندیشه، جلسات هم فکری را هدایت کنند و نهایتا جذب حداکثری را به دنبال داشته باشد.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر 64 درصد از کارکنان ادارات و سازمانها عضو بسیج هستند و از سویی توازن بسیج در ادارات و شهرستانها یکسان نیست که همه اینها باید بررسی شود.
 
امیرخانی در ادامه اهداف بسیج را در سه محور خلاصه کرد و گفت: در ابتدا و در اولین محور بحث جذب مطرح است که باید حداکثری صورت گیرد و در ادامه دلیل جذب است که نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف متعدد خود نیاز به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی دارد و در نهایت این نیروها باید نقش آفرین در تحقق جامعه اسلامی باشند.
 
این مقام مسئول با پراهمیت دانستن محور سوم خاطرنشان کرد: هدف تمدن سازی در دنیا و مقابله با تمدن حاکم در جهان است و به فرمایش مقام معظم رهبری می خواهیم دنیایی درست کنیم که انسان هم به بعد روحی و هم به بعدی مادی توجه کند و این معنای تمدین نوین اسلامی است.
 
وی ادامه داد: شرط تحقق تمدن نوین اسلامی تشکیل جامعه اسلامی الگو و نمونه است که البته ما در این مسیر گام برمی داریم، اما هنوز محقق نشده است.
  
محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز فضای کاری حاکم را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: همدلی و همراهی که در بسیج کارمندی وجود دارد مثال زدنی است و در این مسیر کوشیده ایم تنها به بیان موضوعات و ارائه راهکارها بسنده نکنیم و از مدیران خواستیم خود به معنای واقعی الگو باشند و بسیجی وار عمل کنند.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: رهنمودهایی که معظم له دارند خصوصا در ابتدای هر سال که آن سال را با آن رهنمودها نامگذاری می کنند مختص به همان سال نیست، بلکه همیشگی و دائمی است و همواره این رهنمودها باید سرلوحه کارها قرار داد.
 
عدالتخواه با اشاره به مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: می شود با ظرفیت های موجود و بکارگیری درست آنها بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد و با فرهنگ سازی بر روی کار، اشتغال، تولید و ... و با تمرکز بر روی نیروها و داشته های داخلی بر این مشکلات فائق آمد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار