رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با بیان اینکه مهدی خدابخشی کارته‌کا کرمانشاهی مدال طلای وزن 84‌- کیلوگرم را در سیزدهمین مسابقات جام وحدت و دوستی از آن خود کرد، گفت: احسان حیدری در وزن 84+ کیلوگرم و علی مسکینی در وزن 60- کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.
کد خبر: ۴۷۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 13 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ناصر محمدصالحی ، اظهار داشت: سیزدهمین مسابقات جام وحدت و دوستی با حضور کشورهای اروپایی و آسیایی مطرح از 21 تا 24 مردادماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در حال برگزاری است.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه به حضور تیم‌های از کشورهای قزاقستان، مالزی، جمهوری آذربایجان، ترکیه، ایران، ژاپن و فرانسه اشاره کرد و گفت: از استان کرمانشاه چهار کاراته‌کا مطرح به نام‌های احسان حیدری، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، علی مسکینی به مربیگری حمیدرضا فرهادی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه مهدی خدابخشی مدال طلای وزن 84- کیلوگرم و مدال طلای کومیته تیمی مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی ملت‌ها را از آن خود کرد، ادامه داد: مهدی خدابخشی در فینال وزن 84- کیلوگرم مقابل کیوان بابان به برتری 6 بر 2 رسید و صاحب مدال طلای این وزن در این دوره از رقابت‌ها در ارومیه شد.

محمد‌صالحی اضافه کرد: خدابخشی ابتدا سیسه‌لهاد از فرانسه را چهار بر صفر مغلوب کرد، در مبارزه دوم تورگوت حسن‌اف از آذربایجان را پنج بر صفر از پیش رو برداشت، سپس مقابل مهدی قراری‌زاده پس از تساوی سه بر سه با قانون سنشو برنده میدان شد و در نیمه نهایی هم محمدرضا گیلان‌پور را چهار بر صفر برد.

این مسؤول به کسب مدال نقره احسان حیدری از کرمانشاه در وزن 84+ کیلوگرم این مسابقات اشاره و بیان کرد: علی مسکینی دیگر کارته‌کا کرمانشاهی مدال نقره وزن 60- کیلوگرم مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی ملت‌ها را به دست آورد
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار