رئیس اتاق اصناف کرمانشاه رسيدگی به شکایات مردمی را از جمله حقوق اصلی شهروندان در جامعه بیان کرد و گفت: پل ارتباطی تلفنی برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مشتریان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 14 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،رضا سلیم‌ساسانی ، اظهار داشت: مدیریت  بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه اقدامات مختلفی برای ساماندهی وضعیت بازاریان و اصناف انجام داده است.

سلیم‌ساسانی با اشاره به اینکه پاسخ‌گویی به مطالبات، رسیدگی به شکایات مردمی و پایش بازار از جمله اقدامات انجام گرفته از سوی اتاق اصناف کرمانشاه برای ساماندهی بازار است، ادامه داد: این اقدامات طبق برنامه‌ریزی قبلی و با هدف افزایش رضایت شهروندان و کیفیت‌بخشی به فضای کسب و کار انجام گرفته است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های ساماندهی واحدهای صنفی کرمانشاه، عنوان کرد: نظارت جدی و سازمان‌دهی شده بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی یک ضرورت اساسی در بازار محسوب می‌شود.

وی پاسخ‌گویی به مطالبات و رسیدگی به شکایات مردمی را از جمله حقوق اصلی شهروندان در جامعه بیان کرد و یادآور شد: شماره تلفن 08338258840 برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مشتریان عزیز  آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار