فرماندار کرمانشاه گفت: پروژه راه آهن جزو پروژه‌های مهم و از زیرساخت های توسعه استان به حساب می آید،و رسیدن قطار به کرمانشاه موجب تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری استان، فضل الله رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که امروز (۲۴ مرداد) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با  اشاره به شهادت شهید حججی، اظهار کرد: امنیت جهان اسلام مرهون خون پاک چنین شهدایی است.

 رنجبر اضافه کرد: شهادت این شهید والامقام به همگان ثابت کرد که یاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر کجا حتی در دیگر سرزمی نها آماده جان نثاری و پاسداری از حریم ولایت، آزادی و آزادگی هستند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز بکار دولت دوازدهم، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حمایت های مقام معظم رهبری و رای قاطع ملت بزرگ ایران برگزار و دکتر روحانی به عنوان رئیس‌جمهور کشور معرفی شد و مردم با این انتخاب خود نشان دادند خواهان تداوم برنامه‌های دولت تدبیر و امید در کشور هستند.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی قدرتمند و مقتدر بوده و در عرصه‌های داخلی نیز توفیقات خوبی بدست آورده است.

رنجبر از ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن یاد کرد و افزود: در کنار این امنیت دولتمردان در تلاشند تا خدمات رسانی مطلوبی به مردم در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت مصمم است تا در دوره دوم خود در جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم تلاش کند و در این راستا تمامی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان باید برای ارائه مطلوب تر خدمات به مردم برنامه ریزی کنند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: دولت با وجود تنگناهای مالی طرح های مختلفی را در حوزه شهرستان کرمانشاه در دست اجرا دارد.
 
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هر مدیری که فرصت سوزی کند در واقع به مردم و آرمان های انقلاب خیانت کرده، اظهار کرد: کرمانشاه آماده است تا حرکت خود را روی ریل توسعه با سرعت بیشتری ادامه دهد و در این راستا باید مدیران و مسئولان با همدلی در جهت هم افزایی بکوشند.

وی از مدیران حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا در آستانه هفته دولت به بیان اقدامات و کارهای انجام شده در حوزه کاری خود در شهرستان کرمانشاه پرداخته و از این طریق امید را در جامعه تزریق کنند.

رنجبر اضافه کرد: مسئولین حوزه شهرستان کرمانشاه باید در آستانه هفته دولت با انجام مصاحبه با رسانه‌ها خدمات انجام شده در دولت را به گوش مردم برسانند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اتمام ریل گذاری راه آهن کرمانشاه در دولت یازدهم، اظهار کرد: این اقدام با توجه به وعده های دکتر روحانی در سفر به استان کرمانشاه برای اتمام پروژه در دولت یازدهم، خوشایند است.

رنجبر پیگیری استاندار کرمانشاه از سال گذشته برای اتمام کار ریل گذاری را بی نظیر عنوان کرد و افزود: این پروژه پس از انجام کارهای جزیی باقی مانده در یک مراسم رسمی و با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه راه آهن جزو پروژه‌های مهم و از زیرساخت های توسعه استان به حساب می آید و موجب ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص 85 میلیارد تومانی از اعتبارات استانی و سهم دو درصدی نفت از ابتدای امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه، عنوان کرد: برای هزینه کردن این اعتبار بالغ بر 350 پروژه در حوزه شهرستان کرمانشاه تعریف شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی ورودی شهر کرمانشاه و موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه آغاز شده و به زودی شاهد تغییراتی در ورودی شهر کرمانشاه خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر اهالی شهرک کیهانشهر کرمانشاه برای خروج از بن بست از سال‌های گذشته، گفت: به زودی و با اتصال خیابان‌های این شهرک به بزرگراه امام(ره) این شهرک از بن بست خارج خواهد شد.

آغاز پروژه اصلاحی میدان امام حسین(ع)، پروژه برون رفت میدان امام خمینی(ره) از مشکلات ترافیکی، کلنگ زنی و شروع پارک سراب قنبر و... از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در حوزه شهرستان کرمانشاه بود که رنجبر از آنها یاد کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی قره سو همواره مورد تاکید مقام ارشد اجرایی استان بوده، اضافه کرد: امسال قرار است اقدامات خوبی برای تکمیل این پروژه در کرمانشاه انجام شود.

فرماندار کرمانشاه اشاره ای هم به گازرسانی به روستاها  در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و با اشاره به آغاز پروژه گازرسانی 48 روستای  بخش فیروزآباد عنوان کرد: این پروژه شروع شده و در حال حاضر نیز پیمانکاران در جبهه های مختلف در حال کار هستند.

رنجبر گفت: مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه نیز در کانون توجه مسئولین قرار گرفته‌ و تلاش می‌شود تا خدمات بیشتری به این قشر ارائه شود.

وی در ادامه اشاره ای هم به اقدامات در دست انجام در حوزه بهداشتی و درمانی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: راه اندازی مرکز جامع سلامت چنار با 800 میلیون تومان هزینه کرد، شروع بکار و تسریع در  ساخت بیمارستان یا مرکز درمان بستر ماهیدشت و تکمیل آن در نیمه دوم سال و... از جمله این پروژه ها هستند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تشکیل شورای عشایر، از عشایر به عنوان ذخایر نظام یاد کرد و افزود: عشایر هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز و  درعرصه تولید خدمات بسیاری به نظام داشته و باید برای حل مشکلات آنها تلاش شود.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار