در 25 مرداد همزمان با سالروز آزاد سازی پاوه به فرمان حضرت امام(ره)، مراسم شب خاطره و همزمان آئین رونمایی از کتاب ماموستا، مجموعه خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، با حضورجمعی از مسئولین فرهنگی کشور، نویسندگان، خانواده معظم شهداء و حماسه سازان آزادسازی شهر پاوه، در یادمان شهدای این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری، رییس حوزه هنری کرمانشاه در این باره گفت: کتاب ماموستا حاصل 60 ساعت مصاحبه حضوری با ملا قادر قادری است که به قلم علی رستمی و توسط انتشارات سوره ه مهر روانه بازار کتاب میشود. 

 سروری در ادامه اظهار داشت: در این مراسم که دکترمحسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری، دکتر مجید مصلحی مدیر کل امور مجلس و استانها و مدیران و معاونین حوزه هنری حضور دارند، ماموستا ملا قادر قادری به همراه تنی چند از رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد به بیان خاطرات آزاد سازی پاوه خواهند پرداخت.

سروری خاطر نشان کرد:این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم پاوه و با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و سپاه ناحیه شهرستان پاوه در یادمان شهداء برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد چاپ چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و تاریخ شفاهی در حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه خواهیم بود.

 آیین رونمایی از کتاب "ماموستا" مجموعه خاطرات حاج ماموستا ملا قادر قادری و دویست و هشتاد و سومین شب خاطره ؛ 25 مرداد همزمان با سالروز آزادسازی پاوه و با حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و مردم پاوه ساعت 18 در یادمان شهدای شهر پاوه برگزار می گردد.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار