رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تسهیلات جدیدی برای واحدهای صنعتی و معدنی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۷۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،نعمت‌الله حقیقی، اظهار داشت: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تسهیلات جدیدی برای واحدهای صنعتی و معدنی در نظر گرفته شده است.

‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این تسهیلات در زمینه تامین سرمایه در گردش، بازسازی صنایع و کمک‌های به طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه طرح اجرایی رونق تولید در دست اقدام است، ادامه داد: طرح تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی طرح نخست است.

حقیقی تصریح کرد: تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنایع کوچک(اشتغال کمتر از 50 نفر) در حدود یک میلیارد تومان و واحدهای متوسط‌(اشتغال تا 100 نفر) در حدود سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول اجرای طرح‌های تکمیلی و راه‌اندازی طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی 60 درصد را در قالب طرح دوم اجرایی رونق تولید عنوان کرد و افزود: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد می‌توانند با مراجعه به سایت بهین‌یاب نسبت به درخواست تسهیلات تا مبلغ 2 میلیارد تومان اقدام کنند.

وی بازسازی و نوسازی صنایع را آخرین طرح از سه طرح اجرایی رونق تولید دانست و گفت: در راستای افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف انرژی و افزایش توان رقابت برای واحدهای کوچک صنعتی در راستای بازسازی و نوسازی صنایع، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار