به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسمی با حضور یکصدنفر از آزادگان و جمعی از مسولان در تالار فرهنگی الغدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از بسیج رسانه از اسلام آبادغرب، فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به جایگاه والای آزادگان و ایثارگران گفت : آزادگان اسوه های صبر واستقامت و پشتوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

افشین کریمی ادامه داد: عزتی که آزادگان عزیز بدست آورده اند فراموش نشدنی است .

وی با بیان اینکه آزادگان با وجود تمام شکنجه ها و فشارهای فراوان توانستند با صبر و استقامتی که از خود نشان دادند به میهن اسلامی بازگردند، خاطر نشان کرد: شجاعت و استقامت آزادگان و صبر خانواده های آنان حماسه ایثار را در جامعه رقم زد.

کریمی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی، آزادی، استقلال و اقتدار خود را مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان، ایثارگران و آزادگان است و باید تلاش شود هرچه بیشتر فرهنگ ایثار، ازخودگذشتی و صبر و مقاومت به نسل جوان انتقال یابد.

وی افزود: آزادگان به عنوان نمادهای صبر و مقاومت و از خود گذشتگی نقش پر رنگی در مسیر تعالی جامعه و رشد و شکوفایی ایران اسلامی دارند و امروز از برکات وجود این عزیزان در همه عرصه ها استفاده میشود.

در ادامه رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب گفت: استقامت و پایمردی آزادگان در دوران اسارت، وفای آنان به نظام و انقلاب و آرمان های شهدا را به جهانیان ثابت کرد.

قدرت نجفی با اشاره به نقش تاثیر گذار آزادگان در اشاعه فرهنگ پایداری و مقاومت گفت: این پایداری در همه ی نسل ها ترویج یافته و موجب مقابله با توطئه های دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان شده است.
گفتنی است شهرستان اسلام آبادغرب داری 134 آزاده میباشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار