الهی‌تبار با گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا ما بتوانیم علاوه بر ارائه برنامه‌های دولت در سال‌های آینده، گزارشی از عملکرد دولت یازدهم به مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۴۸۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 21 August 2017
معاون استاندار همدان گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط دولت با مردم است به همین دلیل باید با تولید محتوا فضایی را ایجاد کنیم که مردم توانایی ارزیابی شرایط را داشته باشند.

 به گزارش تسنیم ، محمد ابراهیم الهی‌تبار در ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: در روزهای آینده سه مناسبت مهم روز همدان، روز بوعلی‌سینا و روز پزشک را در پیش داریم که امیدوارم شاهد اجرای شایسته این برنامه‌ها در همدان باشیم.

 وی با بیان اینکه 31 مردادماه روز صنعت دفاعی کشور است افزود: این دولت مفتخر است که در طول مسئولیت 4 ساله خود 1.4 برابر 10 ساله گذشته سلاح راهبردی تولید کرده است.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه دردولت یازدهم تولید در حوزه تسلیحات و تجهیزات 45 برابر شده است ابراز کرد: هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم در بخش حمایت، پشتیبانی، تسریع و تولید نیروهای مسلح تلاش و کوشش نکرده است.

وی با تاکید براینکه تولید سلاح‌های راهبردی در راستای دفاع از منافع ملی انجام می‌شود تصریح کرد: در کنار دیپلماسی قوی، وجود سرمایه اجتماعی که مردم هستند و حضور مقتدارانه نیروهای مسلح  بود که سبب شد بتوانیم از منافع ملی خود دفاع کنیم.

الهی‌تبار با گرامیداشت هفته دولت نیز گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا ما بتوانیم علاوه بر ارائه برنامه‌های دولت در سال‌های آینده، گزارشی از عملکرد دولت یازدهم به مردم ارائه دهیم.

این مسئول اظهار داشت: در هفته دولت پروژه‌های بسیاری در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌گردد که مشروح آن توسط استاندار همدان در نشست مطبوعاتی اعلام می‌شود.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: در هفته دولت باید نسبت به تولید محتوا واطلاعاتی که بتواند مخاطب را در مقام قیاس قرار دهد توجه کرد چرا که در این صورت مخاطب ما می‌تواند شرایط را با هم مقایسه کند.

وی با تشریح نقش اطلاعات و ارائه آمار از سوی دولتمردان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آنچه توانست حقانیت دولت یازدهم را ثابت کند اطلاعات دقیق و صحبت‌های صادقانه با مردم بود.

الهی‌تبار با اشاره به ارائه آمار توسط رییس جمهور در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در انتخابات ابراز کرد: با ارائه اطلاعات صحیح توانستیم در برابر نقد دیگران از عملکرد دولت دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم فضایی امنیتی در عرصه فرهنگی برداشته شده و گردش آزاد اطلاعات محقق شد تاکید کرد: دولت یازدهم در انتخابات گذشته با 51درصد از آرا توانست موفق شود که این آمار در انتخابات چند ماه قبل ریاست جمهری به 57 درصد افزایش یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دولت در برابر فیلترینگ و محدود کردن فضای مجازی ایستاد گفت: در هفته دولت نباید از ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با مردم غافل بود  فضایی که نقش به سزایی در انتخابات داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار