فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید براینکه شور و نشاط در عمل گروه های جهادی موج می زند گفت: این گروه ها خدمتی خالصانه و به دور از چشم داشت معنوی دارند و در راه کسب رضای پروردگار گام برمی دارند.
کد خبر: ۴۸۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی بسیج رسانه استان کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی با اشاره به حادثه اخیر گروه جهادی طلوع حق در روستای محروم گیلانغرب، گفت: استان کرمانشاه به دلیل مرزی بودن یکی از استان های اصلی درگیر جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و بدیه است که برخی از مناطق و روستاهای آن در محرومیت به سر ببرند.

سردار ریحانی افزود: گروه های جهادی به دورترین و محروم ترین نقاط کشور سفر می کنند تا بتوانند با حرفه و توانایی که دارند روستا و منطقه ای دورافتاده را از محرومیت دور کنند.

وی افزود: این گروه جهادی که با هدف رفع محرومیت و ایجاد زیرساخت های رفاهی به یکی از نقاط محروم منطقه ویژنان گیلانغرب سفر کردند به هنگام بازگشت برای استراحت، وسیله نقلیه آنان تصادف کرده و به دلیل شدت سانحه متاسفانه دونفر قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سردار ریحانی با تاکید براینکه خلوص و رهایی از مادیات با این حرکت جهادی و ارزشی آمیخته شده اظهار داشت: هفت تن دیگر از مصدومان برای نزدیکی به خانواده و دیگر اقدامات درمانی به تهران منتقل شده اند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار