اجرای پرفورمنس با موضوع "پساب، طلای خاکستری" در قالب طرح های فرهنگی و اطلاع رسانی اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در تهران روز گذشته در منطقه ۶ شهرداری این کلانشهر انجام شد.
کد خبر: ۴۸۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 31 August 2017
به گزارش تابناک تهران، اجرای شبکه فاضلاب تهران به عنوان یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی پایتخت هم اکنون در نقاط مختلف این کلانشهر در حال اجرا است. به منظور شناخت بیشتر مردم از اهمیت اجرای تأسیسات جمع آوری و تضفیه فاضلاب و جایگزینی این تأسیسات با چاههای فعلی خانگی، انجام طرح های فرهنگی و اطلاع رسانی در دستور کار قرار گرفته که روز گذشته یکی از این طرح ها در قالب  پرفورمنس با موضوع "پساب، طلای خاکستری" در منطقه 6 شهرداری تهران اجرا شد.

"علی صاحبی" مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت فاضلاب تهران در این خصوص گفت: این نمایش زنجیره ای در خیابان ولیعصر از تقاطع خیابان جمهوری تا زرتشت با هدف اطلاع رسانی از فوائد سیستم فاضلاب شهری و ترغیب مردم برای استفاده از خدمات شبکه فاضلاب برگزار شد.

وی افزود:  این برنامه به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی فوائد بهداشتی سیستم فاضلاب در سطح شهر تهران برگزارشد و سعی بر آن دارد تا به شهروندان تهرانی یادآوری کند 57 درصد از شهر تهران دارای شبکه فاضلاب است و در مقطع کنونی، زمان آن فرارسیده است که شهروندان به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این برنامه با استفاده از اجرای گروههای هنری پروفورمنس در سطح شهر با انتقال پیام "ضرورت اجرای شبکه فاضلاب در حفظ منابع آب، محیط زیست و سلامت و بهداشت" تلاش کرد تا شهروندان و عابرین را با موضوعات تکمیل چرخه آب و فواید بهداشتی وصل بودن و مضرات متصل نبودن به شبکه فاضلاب و ... بیشتر آشنا کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار