مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: راویان جنگ مانند سفیرانی هستند که می‌توانند از تحریف و فراموشی دستاوردهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوگیری و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنند.
کد خبر: ۴۸۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 06 September 2017
تابناک فارس به نقل از موج :سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نخستین گردهمایی انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و تاثیرگذاری داشته است و همانظور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این استان در قله است.

وی با اشاره به اینکه در دوران باشکوه دفاع مقدس بیش از 200 هزار رزمنده از این استان در جبهه‌های جنگ حضور داشته است، افزود: آمارها نشان می‌دهند که استان فارس جزء استان‌های برتر از حیث نیروهای رزمنده، یگان‌های نظامی و حضور در عملیات‌ها را دارد و شهدای شاخص ملی از جمله شهید سرلشکر خلبان «عباس دوران» و شهید «مرتضی جاویدی» از استان فارس هستند که رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس زبان‌زد عام و خاص است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تصریح کرد: راویان جنگ مانند سفیرانی هستند که می‌توانند از تحریف و فراموشی رشادت‌ها و دستاوردهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوگیری کنند و آن دستاوردها را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

گرامی اظهار داشت: وظیفه ما رزمندگان دفاع مقدس است که به شبهات ایجاد شده در مورد دفاع مقدس پاسخ دهیم و دستاوردها و رشادت‌های هم‌رزمان و یگانهای نظامی و انتظامی استان را به نوجوانان و جوانان بازگو کنیم تا دشمنان از این طریق دستاوردهای دفاع مقدس و نظام را کمرنگ نکنند.

وی افزود: همایش انجمن راویان دفاع مقدس استان با حضور روایتگرانی از یگان‌های مختلف نظامی استان از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد و بسیج به مدت دو روز در راستای ارتقاء توانمدی‌ها و بهره‌گیری از تجربیات هم‌رزمان خود در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار