مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه سرپلذهاب گفت:همه باید به ورزش و جوانان کمک کنند تا به تکالیف خود عمل کند.
کد خبر: ۴۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 06 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارسلان حسینی در ادامه سفر به شهرستان سرپلذهاب با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد. 

وی در این دیدار با تقدیر از توجه و حساسیت امامان جمعه به ورزش و جوانان گفت:ورزش و جوانان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات و پاسخگویی به نیازهای ورزش و جوانان نیست.

 وی با انتقاد از برخی نگاههای غیر حمایتی به ورزش و جوانان افزود:متاسفانه در برخی شهرستان ها اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه ورزش بسیار ناچیز است و نیاز است در تقسیم اعتبارات شهرستان فرمانداران محترم توجه بیشتری داشته باشند. 

حسینی از تلاش و پیگیری این اداره کل برای کاهش هزینه های ورزش کردن برای اقشار مختلف مردم خبر داد و کفت:امیدواریم قانون فعلی ماده 88 بابازنگری و اصلاح در مجلس شورای اسلامی تا حدود زیادی مسیر را برای این مهم میسر سازند. 

همچنین در این دیدار حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان با اشاره به وجود زیرساخت های ورزشی مناسب در شهرستان سرپل ذهاب خواستار توجه به اقشار محروم و ایجاد زمینه ورزش کردن برای همه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار