رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از بازدید سه کارگاه زیرزمینی تونل قطارشهری خبر داد و گفت: تاکنون در این کارگاه‌ها حادثه مهم و خطرناکی نداشتیم.
کد خبر: ۴۹۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،امیرپرویز نیما با اشاره به اینکه بازدید از کارگاه‌های مشمول قانون کار جزو وظایف اداره کار است، اظهار کرد: در همین راستا بازدیدی از سه کارگاه بخش زیرزمینی و تونل قطار شهری کرمانشاه داشتیم.

وی ادامه داد:  این بازرسی‌ها  با توجه به پرخطر بودن کارگاه‌های زیرزمینی، سخت و زیان آور بودن شرایط کار در آنها و همچنین به منظور بررسی شرایط کار کارگران از بعد ایمنی و سلامت بهداشتی انجام شد.

به گفته این مسئول با توجه به اهمیت موضوع، بازرسی به صورت گروهی و با حضور بازرسان اداره کار،  نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان فنی وحرفه‌ای، انجمن مسئولین ایمنی، انجمن شرکت‌های ساختمانی، سازمان آتش نشانی و مرکز بهداشت استان صورت گرفت.

نیما یادآوری کرد: قطعا هیچ کارگاهی ضریب ایمنی 100 درصد ندارد و حادثه خیزی آن صفر نیست و در این کارگاه‌ها هم نواقصی وجود داشت که به صورت ابلاغیه به پیمانکار اعلام شد تا در اسرع وقت مرتفع شود.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: اولویت بازرسی ما در مناطقی است که کارگاه پروژه قطار شهری در زیرزمین قرار دارد، اما بازدید از تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار را در برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مستمر را تا پایان اجرای این پروژه ادامه خواهیم داد.

به گفته نیما، تاکنون حادثه مهم و خطرناکی در کارگاه تونل قطارشهری کرمانشاه رخ نداده است. 



 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار