رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه عرضه طلای دست دوم را تخلف دانست و گفت: ممکن است عیار طلاهایی که به صورت دست دوم عرضه می‌شوند، مشکل داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی فیروزی اظهار کرد: بر اساس دستور اتحادیه، عرضه طلای دست دوم از سوی واحدهای صنفی طلا و جواهر تخلف است و با متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طلای دست دوم از نظر کیفیت مورد تایید نیست و گاهی حتی ممکن است عیار آن مشکل داشته باشد، به علاوه امکان تقلب در عرضه طلاهای دست دوم بسیار بیشتر است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه عرضه طلای دست دوم را باعث صدمه دیدن تولید داخلی دانست و افزود: خرید و فروش طلای دست دوم مانع از رونق واقعی بازار طلا خواهد شد و نتیجه آن رکود تولیدی‌های طلا است.

وی یادآوری کرد: البته برخی واحدها به صورت غیرقانونی عرضه طلای دست دوم را دارند که اگر تخلف آنها مشاهده شود، برخورد لازم با این واحدهای متخلف صورت خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه بازرسان اتحادیه به صورت مستمر بازرسی و بازدید از طلافروشی‌های کرمانشاه را بر عهده دارند، عنوان کرد: در جریان این بازدیدها با هرگونه تخلف از جمله عرضه طلای دست دوم، گرانفروشی و ... برخورد خواهد شد.

فیروزی تصریح کرد: هم اکنون در شهر کرمانشاه حدود 700 واحد طلا فروشی فعال است که از این تعداد حدود 180 طلافروش در راسته بازار زرگرها هستند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار