مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه به مردم این اطمینان خاطر را داد که تمامی کمک‌های آنها به ستاد بازسازی عتبات عالیات صرف ساخت و ساز اعتاب مقدسه می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان، با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه سال گذشته مشارکت بیش از ۳۰۰ میلیون تومانی در ر از بازسازی عتبات عالیات داشتند، اظهار کرد: باید این میزان مشارکت خیلی بیشتر از اینها باشد.  
وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی برای مشارکت بیشتر مردم در بازسازی عتبات عالیات، ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه بیان کرد: مردم استان ارادت خاصی به امام حسین( ع) دارند و با توجه به قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات از گذشته‌های دور توجه خاصی به عتبات عالیات داشته‌اند و امیدواریم شاهد پررنگ تر شدن مشارکت آنها در امر بازسازی عتبات عالیات باشیم.

وی سپس با اشاره به شایعه پراکنی های موجود در زمینه نحوه هزینه کرد مشارکتهای مردمی در امر بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: برخی از مردم ممکن است با توجه به شایعات مطرح شده این شبهه را داشته باشند که پول‌ها و نذورات آنها تحویل دولت عراق می‌شود که به همه اطمینان می‌دهم ریالی از این وجوهات تحویل دولت عراق نمی‌شود.

ضیغمیان اضافه کرد: تمامی کارهای مربوط به ساخت و ساز اعتبات مقدسه از قلمزنی گرفته تا نجاری و آب‌طلاکاری و نصب توسط ایرانی‌ها انجام می‌شود.

ضیغمیان اشاره ای هم به  در دست ساخت بودن دو پروژه ساخت درب سرداب امام زمان(عج) در سامرا و ساخت نیم ضریح حضرت زینب(س) در خیمه گاه کربلا توسط کرمانشاهیان داشت و اظهار کرد: کار ساخت درب سرداب امام زمان(عج) در سامرا تقریبا به اتمام رسیده و به زودی و پس رفع ایرادات جزئی شاهد نصب آن خواهیم بود.

ضیغمیان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی کار ساخت نیم ضریح حضرت زینب(س) در کربلا، افزود: زنان کرمانشاهی اگر طلای نذری دارند می‌توانند برای ادامه ساخت این نیم ضریح پیشقدم شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به بازگشت گروه 16 نفره استادکاران اعزامی به عتبات عالیات داشت و افزود: این استادکاران یک ماه پیش به 
عتبات عالیات اعزام شده بودند.

ضیغمیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام استادکاران استان به عتبات عالیات ظرف ماه‌های آتی، ادامه داد: استادکارانی که تمایل به اعزام به عتبات عالیات برای مشارکت در ساخت پروژه ها داشته باشند می‌توانند با مراجعه به دفتر بازسازی عتبات عالیات در این خصوص اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار