معاون سياسي و امنيتي استانداري تاكيد كرد: دستورالعمل برنامه ارتقای شاخص های کتابخانه های عمومی استان بايد تدوین شود.
کد خبر: ۴۹۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر يوسف شاه حسيني در نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي استان افزود: خیلی واضح و روشن باید مشخص شود که استان ازنظر وضعیت کتابخوانی در چه وضعیتی نسبت به کل کشور قرار دارد لذا در اين زمينه دستورالعمل برنامه ارتقای شاخص های کتابخانه های عمومی استان باید تدوین شود.

وي تصريح كرد: ازنظر تعداد و زیربنای کتابخانه های عمومی در کشور رتبه دوازدهم قرار داریم و باید ببینیم با انجام چه فعالیت هایی می توان در بازه زمانی شش ماهه دوم سال اين وضعيت ارتقاء پيدا كند.

 وي با تاكيد بر اين موضوع كه برای برنامه ریزی در راستای بهبود و ساماندهی وضعیت کتابخوانی در استان، باید گروه های کارشناسی زبده تشکیل شود گفت: ضرورت دارد كه دبیرخانه انجمن کتاب استان با بررسی لازم، پیشنهاداتی برای راهکارهای ارتقا شاخص های اصلی کتابخوانی در استان ارائه کند.

يوسف شاه حسيني با بيان اينكه مرجعیت برنامه ریزی ها در همه حوزه ها باید برنامه ششم توسعه باشد. اظهار داشت: باید يك كار جمعی برای پیشرفت و ارتقاء شاخص های کتابخوانی در عرصه عمومی ایجاد شود و همه دستگاه ها نیز در این عرصه فعال باشند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار