سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:از افزایش 10 درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه برای خودروهای سواری ، ون و مینی بوس در سال تحصیلی 97-96 خبر داد و تأکید کرد: امسال هم صرفا شرکتهای حمل ونقل عمومی درون شهری تحت پوشش این سازمان می توانند در امر سرویس مدارس فعالیت داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 13 September 2017
سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:ده اکیپ نظارتی  سازمان تاکسیرانی بر سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی نظارت ونرخ سرویس مدارس کرمانشاه برای سال تحصیلی 97-96 اعلام شد. 
 
وی خاطر نشان کرد:رخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 97-96 برپایه مصوبه شورای اسلامی شهر درمورد میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سالجاری، تعیین و اعلام شد
 
 وی افزود: لیست 35شرکت  تحت پوشش سازمان تاکسیرانی  تایید شده سرویس مدارس به آموزش و پرورش شهر کرمانشاه اعلام شده است و رانندگان متقاضی سرویس مدارس تحت پوشش شرکتهای تائید شده مذکور، باید دارای برچسیب و کارت سرویس مدارس که مبین طی مراحل لازم تعیین صلاحیت است، باشند.
 
به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، متقاضیان جهت دریافت مجوز سرویس مدارس با معرفی نامه از دفاتر شرکتها به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و مدارک لازم شامل اصل و کپی گواهینامه معتبر، کارت ملی و شناسنامه، معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث دو قطعه عکس پوشه و گیره ارائه دهند.
 
سلیمانی با اشاره به اینکه امسال نیز شعار سازمان تاکسیرانی بهار دانش با سرویس ایمن مدارس است، تأکید کرد: ده اکیپ نظارتی بر سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی نظارت دارند.وی افزود: عملکرد رانندگان سرویس مدارس نه فقط از سازمان و سوی پلیس، بلکه از سوی خانواده‌ها نیز زیر ذره‌بین است ووالدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرویس مدارس، موضوع را با شماره تلفن 38257910  ستاد ساماندهی سرویس مدارس در میان بگذارند و یا به انجمن اولیا و مربیان منطقه اطلاع دهند
 
.مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر لزوم رعایت نرخ و تعداد مجاز سرنشین مطابق با ظرفیت خودرو توسط رانندگان سرویس مدارس اعلام کرد: خودروی سواری سرویس مدرسه باید فقط 4 دانش آموز شامل یک نفر سرنشین جلو و 3 سرنشین صندلی عقب داشته باشند.
 
وی تصرح کرد:  پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان سازمان تاکسیرانی با هر اضافه سرنشین در سرویس مدارس، برخورد قانونی خواهند کرد
 
.سلیمانی افزود: خودروهای ون حداکثر می‌توانند 9 دانش آموز سوار کنند و مینی بوس‌ها هم بسته به ظرفیت‌شان(19یا21 نفره)،مجاز به سوارکردن دانش آموزان در حد استاندارد هستند.‏
 
سلیمانی با اشاره به نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: نرخ خودرو برای آژانس، سواری، خطی و تاکسی به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیرهای از 1    تا 5 کیلومتر 66000 تومان، از5 تا 8 کیلومتر 82500 تومان و از 8 تا15 کیلومتر، 93500 تومان است.
 
به گفته وی برای خودروهای ون به ازای هر نفر به صورت ماهیانه قیمت ها در مسافت از 1 تا  5 کیلومتر 55000 تومان ، از 5 تا 8 کیلومتر، 66000  تومان و از 8 تا 15 کیلومتر 71500 تومان تعیین شده است.
 
وی نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را به ازای هر نفر بصورت ماهیانه مسیر 1 تا 5 کیلومتر، 38500  تومان، از 5 تا 8 کیلومتر، 44000 تومان و از 8 تا 15 کیلومتر، 49500 تومان اعلام کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار