مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده سازی استان در میزبانی زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهندس بهمن خسروانی ضمن تأیید مطلب فوق افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و لزوم آمادگی استان جهت میزبانی زائرین حسینی،جلسه ای با حضور اعضای ستاد کمیته برگزاری اربعین استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

وی اظهار داشت : طی جلسه مذکور مقرر شد کمیته ای متشکل از پلیس راه- بهداشت- حج و زیارت-عتبات و عالیات- وزارت نيرو- نماینده فرمانداریها- و این اداره کل جهت بازدید از مکان موکبهای مستقر در استان تشکیل و از این مکان بازدید نمایند.

خسروانی افزود: جانمایی ، نصب و تهیه تابلوهای راهنما و معرفی مکانهای ارائه خدمات بین راهی،ساماندهی تعمیرگاهها،تعویض روغنی و آپاراتی ها،و سایر مراکز خدمات خودروئی در مسیر تردد زائرین و کاروانها در اولویت اجرای طرح قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین از اهمیت بررسی جایگاههای عرضه سوخت در طول مسیر خبر داد و اظهار داشت:مجهز نمودن این جایگاهها به تابلو راهنمای مسیر،شناسایی و رفع مشکلات موجود در پایانه راه کربلا و ساماندهی مناسب آن جهت پذیرایی از زائرین،همچنین جانمایی محل ایستگاههای اورژانس و هلال احمر نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

خسروانی در خاتمه ضمن تأکید بر اهمیت كیفت خدمات دهی جاده ای در ایام اربعین گفت: زائرین محترم 

می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد، نظر و انتقاد در خصوص وضعیت نمازخانه ها ، رستورانها ومجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در طول مسیر، از طریق ارسال پیام به سامانه 30007070 با قید نام و محل دقیق مکان مذکور، ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری نمایند، ضمنا" مسافرين مي توانند از طريق ارسال پيام به سامانه 1000141 ، تلفن گوياي 141 و شماره تلفن 34233333  ازآخرين وضعيت راههاي كشور مطلع گردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار