معاون اقتصادي و توسعه منابع استانداري كرمانشاه گفت: ريجاب يك منطقه بسيار مستعد براي توسعه شيلات و گردشگري است كه طي اين سال ها روند ساماندهي آن با جديت دنبال شده است.
کد خبر: ۴۹۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در نشست ساماندهي مجتمع پرورش ماهي ريجاب اظهار داشت: شيلات از مهم ترين بخش هاي حوزه كشاورزي استان مي باشد كه از پتانسيل بسيار خوبي براي توسعه و اشتغال زايي برخوردار است.

معاون اقتصادي و توسعه منابع استانداري كرمانشاه گفت: در اين ميان ريجاب يك منطقه بسيار مستعد براي پرورش آبزيان و همچنين توسعه گردشگري است.

وي ادامه داد: طي اين مدت تلاش هاي بسيار زياد و موثري براي رفع مشكلات زيرساختي و زيست محيطي اين مجموعه هاي پرورش ماهي صورت گرفته است و در ادامه  برنامه ريزي هاي لازم براي رفع مشكلات باقي مانده و ساماندهي وضعيت موجود صورت گرفته است.

مهندس رضا رحيمي با تاكيد بر اهميت مسايل زيست محيطي و بهداشتي در روند توليد اظهار داشت: مزارع پرورش ماهي بايد مورد پايش و مراقبت روزانه قرار گيرند.

اين مدير ارشد اقتصادي استان اظهار داشت: در توليد پايدار توجه به حفظ ذخایر و منابع طبيعي و پتانسيل هاي گردشگري و زيست محيطي منطقه از اهميت بسيار بالايي برخودار است زیرا ماندگاری تولید و توسعه پایدار منوط به رعایت و حفظ محیط زیست است.

در این نشست جهت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و عدم لطمه به باغات و توسعه گردشگری تصمیماتی در ارتباط با استخر های پرورش ماهی موجود اخذ شد.
همچنین گزارشي از وضعيت پروژه توسط مديران كل شيلات و دامپزشكي استان ارائه شد.,



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار