نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اگر شهرداری برای جابجایی مشاغل مزاحم زمین مناسبی اختصاص دهد، خود اصناف برای سخت و ساز و جابجایی پای کار هستند.
کد خبر: ۴۹۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،موسی سلیمی ، با اشاره به اینکه موضوع انتقال مشاغل مزاحم کرمانشاه به خارج از شهر چند سال است که مطرح شده، اظهار کرد: در این خصوص جلسات مستمری با شهرداری، دادستان و ... برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است زمین لازم برای جابجایی صنوف مزاحم را در اختیار آنها قرار دهد و یکسری زیرساخت‌ها هم فراهم کند، افزود: متاسفانه شهرداری هنوز زمینی را در این خصوص تعیین نکرده است.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر شهرداری فقط زمین را به اصناف بدهد خود آنها آماده هستند که ساخت و ساز را انجام دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون تعیین زمین از سوی شهرداری صورت نگرفته، اما اصناف آمادگی خود را برای این جابجایی اعلام کرده اند.

وی از شناسایی 17 اتحادیه که واحدهای صنفی آنها باید به خارج از شهر منتقل شود یاد کرد و ادامه داد: بارفروشان، پروفیل کاران، عمده فروشان، تعمیرکاران اتومبیل، نمایشگاه‌های اتومبیل سبک و سنگین  و... جزو این واحدهای صنفی هستند.

به گفته این مسئول، تعداد دقیق واحدهای صنفی که باید به خارج از شهر منتقل شوند مشخص نیست، زیرا این تعداد مدام تغییر می‌کند.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از بین رفتن آلودگی بصری شهر و آسایش شهروندان را از مزیت‌های انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر دانست و تصریح کرد: به علاوه وقتی که این واحدها در یک مرکز تجمیع شوند، مردم هم می‌دانند برای نیاز صنفی خود باید به کجا مراجعه کنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار