جانشین مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بازگشت حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی از روز 28 شهریور ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۴۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 13 September 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از ایسنا،اسلام محمودی ، اظهار کرد: در موسم حج امسال هزار نفر از استان کرمانشاه راهی این سفر معنوی شد و از آنجایی که سفر حجاج استان به سرزمین وحی در قالب مدینه القبل صورت گرفت، کار بازگشت آنها از روز 28 شهریور آغاز می شود.
 
وی ادامه داد: بازگشت حجاج استان کرمانشاه و حجاج استانهای کردستان و ایلام که از ایستگاه پروازی کرمانشاه انجام می گیرد در طول سه روز (28، 29 و 30 شهریور) انجام خواهد گرفت.
 
محمودی با بیان اینکه هنوز ایران ایر ساعت دقیق پروازهای بازگشت حجاج استان را به ما اعلام نکرده، گفت: کار بازگشت حجاج استان در قالب پنج پرواز انجام می گیرد.
 
جانشین مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه همچنین با اشاره به آغاز روند صدور ویزای اربعین گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور و سازمان حج و زیارتتنها معبر رسمی صدور ویزای اربعین، ثبت نام در سایت اینترنتی سماح است و زائرین نباید به افراد سودجو و دفاتری که به صورت غیرمجاز اقدام به این کار می کنند، مراجعه داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد پس از انجام ثبت نام در سایت سماح، برای تحویل مدارک خود باید به یکی از دفاتر مجاز حج و زیارت در استان مراجعه و مبلغ مورد نیز که حدود 190 هزار تومان است را به صورت اینترنتی واریز کنند.
 
محمودی تاکید کرد: دفاتر حج و زیارت به هیچ وجه حق دریافت حتی یک ریال به صورت نقدی از زوار اربعین را ندارند.
 
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر 17 دفتر مجاز حج و زیارت در استان کرمانشاه دایر است که 13 مورد آن در شهر کرمانشاه مستقر هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار