کاندیداهای تصدی پست شهردار کرمانشاه هنوز مشخص نیست براساس چه معیاری انتخاب شده‌اند و افرادی که هنوز آمادگی بیان شفاهی و یا ارائه مکتوب برنامه‌های خویش را ندارند، چگونه می‌توانند در عمل کارآمد و توانمند باشند؟
کد خبر: ۴۹۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری کلان‌شهر کرمانشاه از فوریت اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شدن خویش برای تصدی شهردار کلان‌شهر کرمانشاه سخن گفت و اظهار داشت: اگر قرار است شهردار عوض شود، من ارائه گزارش برنامه‌هایم را می‌دهم.

وی تصریح کرد: اگر قرار است شهردار عوض شود، من نیز برنامه‌هایم را تنظیم کرده و ارائه می‌دهم و من علاقه نابه‌جا به‌عنوان شهردار کرمانشاه را ندارم و چنان‌چه شهردار کرمانشاه 
مجددا آرش رضایی باشد مبارک است، در غیر این‌صورت سه برنامه میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدت دارم که برای هر کدام پنج شاخص انتخاب کرده‌ام.

این  کاندیدای تصدی پست شهردار  کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه 9 نفر به عنوان کاندیدای تصدی پست شهردار کرمانشاه انتخاب شده‌اند و قرار است از بین این افراد، سه نفر با 
قرعه‌کشی انتخاب شوند، خاطرنشان کرد: احتمالا جلسه بعدی انتخاب شهردار کرمانشاه به‌زودی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این  کاندیدای تصدی پست شهردار  کلان‌شهر کرمانشاه، که به عنوان یکی از گزینه‌های طیفی از شوراییان مطرح شده است، در جلسه شورای شهر کرمانشاه، تاکید کرد: من امروز آمادگی ارائه برنامه‌هایم را ندارم.

کاندیداهای تصدی پست شهردار کرمانشاه هستند هنوز مشخص نیست براساس چه معیاری انتخاب شده‌اند و افرادی که هنوز آمادگی بیان شفاهی و یا ارائه مکتوب برنامه‌های خویش را ندارند، چگونه می‌توانند در عمل کارآمد و توانمند باشند؟

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار