مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: برگزاری این جشنواره زمینه بیشتر همکاری مردم در حفاظت از محیط زیست را فراهم می کند و از شدت بحران ها و آُسیب ها می کاهد.
کد خبر: ۴۹۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،غلامحسین کاظمی ، استقبال مردم از ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره یک رویداد مهم فرهنگی و زیست محیطی است.

وی با تاکید براینکه بحث حفاظت از محیط زیست، تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی از مهم ترین اهداف برگزاریست، اظهار داشت: اکثر بحران ها و آسیب هایی که در محیط زیست به وقوع می پیوندد، ناشی از  ناآگاهی و عدم توجه به حفاظت از این منابع خدادادیست.

به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، باید زمینه مشارکت مردم برای حفاظت از این منابع را فراهم آورد تا از شدت و تعداد بحران ها کاسته شود.

وی با تاکید براینکه همه دستگاه های خدماتی باید قوانین حفاظت از محیط زیست را رعایت کنند، افزود: بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این میزان 400 اثر پذیرفته شده، در حال اکران است.

کاظمی با بیان اینکه این جشنواره تا 24 شهریور جاری در محل سینما فرهنگ، ادامه دارد از دیگر علاقه مندان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.


 

 


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار