نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی وقایع میانمار را ثمره عدم وحدت مسلمانان دانست و گفت: در دنیای نابسامان امروز وجود یک ناتوی نطامی برای کشورهای اسلامی یک امر ضروری است.
کد خبر: ۴۹۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، حجت‌الا‌سلام سیدجواد حسینی‌کیا در خصوص وقایع میانمار، اظهار داشت: در عصر کنونی که جمعیت مسلمانان قریب به 1.5 میلیارد است و در مقابل چشمان این جمعیت قدرتمند که هم توان مالی و هم توان نظامی دارند در میانمار عده‌ای مسلمان مظلوم زیرچکمه‌های دژخیمان تکفیری لگدمال و قتل‌عام می‌شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ثمره عدم وحدت مسلمانان و تلاش سرویس‌های جاسوسی برای عدم همبستگی، اختلاف‌افکنی و تکفیر است.

وی یادآور شد: امروزه قدرت‌های استکباری که رسانه‌های دنیا را در دست دارند در مقابل این جنایات بزرگ سکوت ننگین کرده‌اند.

حسینی‌کیا تاکید کرد: اگر مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند و با وحدت برعلیه این جنایات یک‌صدا شوند، به کمک آسیب‌دیدگان بشتابند و روابط خود را با دولت میانمار و حامیان او قطع 
کنند، دیگر کسی جرات جسارت به مسلمانان پیدا نمی‌کند‌.

عضو‌ هیأت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بالندگی شیعه نسبت به بقیه مذاهب اسلامی در ولایت‌مداری و پرچمداری مبارزه بر علیه ظلم دانست و گفت: در دنیای نابسامان امروز وجود یک ناتوی نطامی برای کشورهای اسلامی یک امر ضروری است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار