رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: دولت در رابطه با تعیین استاندار کرمانشاه از مجمع نمایندگان استان نظرخواهی نکرده است.
کد خبر: ۴۹۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 13 September 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،عبدالرضا مصری، با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان از تصمیم وزارت کشور و دولت در رابطه با تعیین استاندار کرمانشاه خبری ندارد اظهار داشت: دولت تاکنون در این رابطه هیچ مشورتی از مجمع نمایندگان استان نخواسته و در مورد تعیین استاندار قبلی هم دولت یازدهم از مجمع نمایندگان نظری نخواست.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر مجمع صد گزینه را در رابطه با تعیین استاندار کرمانشاه پیشنهاد دهد تا دولت نخواهد فایده‌ای ندارد گفت: اگر دولت مشورت و همکاری مجمع نمایندگان استان را در رابطه با تعیین استاندار بخواهد این مجمع آمادگی کامل را در این رابطه دارد اما متأسفانه تاکنون دولت در این رابطه نظری از نمایندگان استان نخواسته است.

مصری با بیان اینکه در این رابطه به خواست نمایندگان استان توجهی نشده است بیان کرد: استاندار همواره انتخاب خود دولت بوده است و وقتی دولت از ما درخواست نظرخواهی نمی‌کند صحبت کردن در این زمینه در بین خود مجمع نیز بی‌نتیجه خواهد بود.

وی با اشاره اینکه امروز سخنگوی دولت اعلام کرد که جابجایی مدیران در حال انجام است عنوان کرد: اما به ما اطلاع ندادند که تعیین مدیریت ارشد استان نیز در دستور کار آنها قرار دارد یا ندارد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار